Langkau ke kandungan utama

hangout2..;p

buleh la than besh nye movie yg aku tgk td..terminator..
sbb ape besh??sbb sy g tgk ngn lalink sye..hahahaha..
tgk kt jusco cheras selatan ajew.mls mau g jauh2..huhu..
ni pon da pnat..cian b lyn kte ari nih jew kn..;p

cumel x saye ari ni??lalala.;p
sonok2 kuar yg die..hepi bangatt..;p
thnx b sbb blnje yew..
blnje wyg,pizza,ice cream..
thnx tau..
pas nih date strusnye kte blnje b lakk..eh2..hihihi..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

hello March!

assalammualaikum semuaaaa. lama betul tak update blog kesayangan ni. hehehe maklumlaah, tak tahu nak cerita apa. sempena bulan March ini, usia ku telah meningkat 1 angka. terasa tua betul. hahaha. today i'm officially 27. 3 tahun lagi nak tukar 3 series. sobsobsob semoga diusia ini akan lebih berjayaa dan dimurahkan rezeki dalam kehidupan ku. moga tahun depan boleh tambah anak ke 2 pulak. hahahahaha selamat ulangtahun kepada kuuuuuu.

jom tambah trafik blog!

jom join segmen ni. ;) nak join? klik saje gambar. ;)

jom tambah follower

jomm join segmen ni. mari kita tambah follower. hehe. ;)