Langkau ke kandungan utama

jaja. isyah.

hoho. sori jaja. aku amik gmbr nih. aku xde la gmbr korg sejak da bis skola nih.
hihi.
aku rasa windu lak kt korg nih.
ble ko nak mai kl nih.
mai la. aku nk ketemu. da 3thun kot xjmpe kan.
huhuhu.

aku nak p kuantan tuh, jauh benar la. hihi.
mesti korg da byk berubah kan. huhu.
windu gila kat korg la wehh.

tapi kalau korg mai cni, inform awal2 yee. hihi.
aku kan jenis rajin sangat nak kuar kt kl nih. hahaha.
kalau senang korg mai jea la putrajaya teross. senang aku.
xpayah p jauh2. hahaha.
*gila kejam.*






Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

hello March!

assalammualaikum semuaaaa. lama betul tak update blog kesayangan ni. hehehe maklumlaah, tak tahu nak cerita apa. sempena bulan March ini, usia ku telah meningkat 1 angka. terasa tua betul. hahaha. today i'm officially 27. 3 tahun lagi nak tukar 3 series. sobsobsob semoga diusia ini akan lebih berjayaa dan dimurahkan rezeki dalam kehidupan ku. moga tahun depan boleh tambah anak ke 2 pulak. hahahahaha selamat ulangtahun kepada kuuuuuu.

jom tambah trafik blog!

jom join segmen ni. ;) nak join? klik saje gambar. ;)

jom tambah follower

jomm join segmen ni. mari kita tambah follower. hehe. ;)