Langkau ke kandungan utama

tiba-tiba rasa angau lak. hahaha.

haha. tajuk xbleh blah ye. lalala.
bukan apa ye. tiba-tiba tadi aku rasa aku angau lak. haha.
ari nih aku xde wat ape2 pon kt umah. duk lepak2 aja.
so, td aku usha2 gmbar hubby ku. hihi. die bagi dlm pndrive.
rasa windu bangat lak kt die. huhu.
masa tengah tengok gambar die, tringat lak masa ktorg kenal dlu.
ceh3. haha.

ni nk story nih. sbb xpenah story lagi kan? haha.
ade org nk tau kew?hahaha.
kami kenal time aku mula-mula masuk pratikal tuh. tanggal 12 Januari. tringat lagu kumplan gigi lak. haha.
bila ingat lagu tuh macam ada makna lak. haha.
masa 1st time jumpe, harus buat muke xde prasaan ye. haha. aku memang macam tuh pon. lalala.
aku wat donno jea. hihi. sbb i kan pemalu. xbuleh bla betul. haha.
dah 2-3 ari baru la macam tegur-tegur cket. hihi. itu pon aku suh intan tegur aww. aku malu nak tegur die. haha.
pas tuh ktorg kawan-kawan macam biasa aje.

dalam bape minggu kenal tuh, aku suh intan mntak no fon die. hihi. gatal kan aku. haha.
die hanya bagi buku die xsalah aku mase tuh. dalam tuh ade no fon die. hihi.
so ape lagi. i pon amik la kn. pas tuh i main misscall. hihi. die pon balas tau. kantoi lak time tuh die tau no fon. haha. pas tuh malam tuh mesej la cket. tp kan, time die mesej tuh aku suke sangat2. hihi. rasa macam dapat mesej dari pkwe lak time tuh. hihi.

Hi5 Emoticon

masa besday aku lak, aku mintak die hadiah. haha. teruk bukan? suka-suka jea main mintak. wat macam pakwe sendiri nak mintak2. hihi. tp, die bagi tau. cuma lambat cket. hihi. die bagi benda yang sangat comel. kura-kura. hihi. and kura-kura tuh buleh bercakap aw. die ckap i love u. haha. terkejot aku, kura-kura buleh bercakap. hihi.
xsangka tau. =). tapi aku suka. tiap malam aku picit kura-kura tuh sebelum tido masa tuh. hihi.
siap kura-kura tuh aku letak tepi bantal. =p
and then, ktorg jadi rapat. sokmo mesej jea. macam pakwe makwe lak. hihi.
pas tuh kantoi la pulak. ngan dak2 opis. sangat2 malu tau. haha.
ramai yang da tau ktorang main mesej.
asal die nak masuk opis jea aku rasa gementar aje. sbb malu. hihi.
nsib baik die dulu xslalu kt opis. hihi. 2minggu sekali die naik.


pas tuh bermula ktorg kuar bersama. hihi. time tuh die nk belanja makan tau. sempena besday aku and saja-saja jew. kami makan berempat. die, aku, kak akma n intan.
kak akma pegi ngn intan. aku lak pegi ngan die. hihi. waahh. nervous tau nek 1 kete ngan die.
memang betul jantung aku time tuh dup dap dup dap. hihi.
pas tuh seterusnya, banyak kali jugak lak kami kuar bersama. hihi.
sukeeeeeeeee.
serasi bersama. cewaahh. haha.
memang aku senang bangat ngan die. sentiasa buat aku tersenyum, gelak-gelak.
maceh mucuk ku. =)
pas tuh kami bertukar gambar. aku bagi gambar aku, die bagi gmbar die.
and die buat 1 slide khas untuk aku. hihi.
sampai kan aku terharu sangat2. gugur jugak air mata ku. hihi.

Hi5 Emoticon

bagaikan sesuatu yang bermakna tau. sangat-sangat bermakna.
1st time aku tgk gambar die pon, aku berkata dalam ati yang aku sayang die dan aku jatuh cinta. fuuhh. aku jatuh cinta balik. hihi.

tp i xcakap tau perasaan i pada die. sbb i malu ok. =p.
diam jea. hihi.

Hi5 Emoticon

pas tuh ktorng declare bila tiba masa yang sesuai. hihi.

Hi5 Emoticon

kami pilih tarikh 7hb 6 untuk berkasih sayang. hihi.
sbb si die suka number 7 and aku lak suke 6.
cantik bukan tarikh kami? lalala.
insyaAllah. semoga Allah panjangkan jodoh kami.
hubungan yang telah kami bina ini.
amin.



b. thanx buat ayg bahagia ye.
i love u so much. (=


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

cuti-cuti : PERTH Day 2 - Busselton Jetty & Bunbury

assalammualaikum. sambungan cerita tentang bercuti lagiii. hahaaha oh yaaaa. percutian kami ni 5hari 4malam. agak singkat sebenarnya nak menerokai daerah Perth ni. tak dapat nak ke selatan Perth. situ lagiiii cantik dan tenang. next time laaaa. tunggu anak dah besar dulu. nanti repeat balik datang sini hahahaha. hari ke-2 pukul 5 pagi dah gerakkkkkk. sampai sana 7pagi lebih. kami menuju ke Busselton  situ femess dengan jetty. memang cantikkkkkk. ada kereta api pendek jugak.  $12 adult cuba convert? tapi agak mahal la bagi banyak family besar ni. so, tak naik laaaa. tangkap gambar sudaaahhh. hahaha.  ini laaahhh homestay kami! sangat selesa. cantikkkkk. kami pilih AYESHA HOUSE . acik hally sangat baaaiikkkkkkk. rumah ini milik orang Malaysia so, selesa la nak memasak semua. menuju ke Busselton la kitaaaaa. perjalanan dalam 2jam lebihh. jalan clear, tenang. aaahhh. semua tenang laaaaaah. hehehe.

cuti-cuti : PERTH Day 2 - Mandurah & Kings Park

assalammualaikum. kita sambung cerita cuti lagi. jangan bosan yeee? banyak part lagi ni. hahahaha. settle pergi Busselton dan Bunbury, kita ke Mandurah pulokkkk. kita naik cruises. tengok ikan dolphin. hahahaha excited la jugak bila datang sini. yela, selalu tengok dalam tV aje ikan tu. tapi tak berapa banyak la ikan. ikan malu-malu. naik cruises ni $28 untuk dewasa. sambil tengok ikan, dapat jugak tengok rumah mewaaahhhh. perrghhhh. setiap rumah ada private boat masing2 kayoooooo. tenang sangatttttt. eeehh. nampak dah ikan dolphin. memalu lak diaaaaaa. hai handsome mama! budak kena ikat dalam boba. hahahaha kesiannn dia. dah settle tengok ikan, kita menuju ke Kings Park pulokkk. tengok pemandangan bandar Perth. Subhana Allah, cantikkkkk sangaaattt. pandang dia kita boleh golek-golek. buat cerita hindustan pon boleh. hahahaha BERSIH sangaatttt. view dari atas. enc

Selamat Hari Raya 2020!

2020 family raya  assalammualaikum. lama betul tak sentuh blog ni. maklumlaaaah, dah tua ni makin malas pulak nak update. nak2 sekarang update instagram jeeee senang. hahahhaa. tu je la kot, permulaan tahun 2020 ni. nak update lagi tunggu kerajinan. hahaha.