Langkau ke kandungan utama

xabis2. huhu.

hoho. smlm aku asyik abis duit aje aww.
huhu. yela. selalu sangat shoppg. penat3. tapi sukeee. haha.
cm no tuh?

smlm dekat SOGO ada sale. weehuu.
tapi penat sangat3. sbb ramai gila orang. fuhh.
tapi semalam hanya handbag saja aku shoppg.
nk beli baju, rase da byk lak.
hihi. so, jgan membazir ye. hihi.



my hubby ckap jangan boros. tapi nak wt mcm mana. nafsu ppuan kan memang begitu.
hahaha
pesan banyak mana pon, tetap boros ok. lagi die mau beli macam-macam.
hihi.





Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

hello March!

assalammualaikum semuaaaa. lama betul tak update blog kesayangan ni. hehehe maklumlaah, tak tahu nak cerita apa. sempena bulan March ini, usia ku telah meningkat 1 angka. terasa tua betul. hahaha. today i'm officially 27. 3 tahun lagi nak tukar 3 series. sobsobsob semoga diusia ini akan lebih berjayaa dan dimurahkan rezeki dalam kehidupan ku. moga tahun depan boleh tambah anak ke 2 pulak. hahahahaha selamat ulangtahun kepada kuuuuuu.

jom tambah trafik blog!

jom join segmen ni. ;) nak join? klik saje gambar. ;)

jom tambah follower

jomm join segmen ni. mari kita tambah follower. hehe. ;)