Langkau ke kandungan utama

my hepi day. 4 Okt. (=

ini saya mau cerita tentang minggu lepas.
kan saya pegi kuantan kan.
so excited ok. hihi.
mule-mule pegi temerloh dulu. then my hubby amik saya kat sane. hihi.

rasa nya time tuh kali ke-2 saya jejak kaki di kuantan.
1st time mase skola dulu. huhu.
lame da kan. hihi.
tapi masa saya pegi ke kuantan ari tuh, saya xsempat la nak jejalan.
huhu. masa xdo. maybe next time kan.
hihi. leh la dtg umah si die lagi. hihi.

pengalaman saya pegi ke umah org ye. 1st, memang takot. sebab saya kan pemalu. hihi.
segan sangat-sangat. family si die layan saya dengan baik sekali. hihi.
saya sangat sukeee. rasa nak pegi lagi jee. haha.

tapi, masa nak pegi sana, saya xbawak 1 pon baju kurung. sebab saya xsangka lak saya akan masuk dalam dewan besau itu. huhu. saya ingat nak duk luar dewan saja. lagipon bukan ramai pon leh masuk kan. my hubby pon xcakap suh bawak. jadi, saya kene la pinjam baju kurung adek si die. huhu.
thanx ima. (= . bagi kite pinjam baju. hihi.
and thanx to my hubby sebab bagi saya peluang tuk masuk dalam dewan. hihi.
pengalaman n saat yang manis dalam hidup ku. (=
hanya saya, mak and ima saja yang masuk. hihi

setelah selesai majlis sume, pegi amik gambar laks. hihi.
saya pon masuk jugak dalam gambar tuhh.
saya sukeee. hihi.
macam mane la agak nya muke saya dalam gambar tuh ye?
hihi.
ini lah kad jemputan nye. (=
1st time jejak sini. sangat besar ok. huhu. teruja jap time tuh. hihi
tempat pengumpulan graduan. ijazah and diploma.
para graduan. (=

my hubby xde la dalam gambar. sebab die disebelah saya. hihihi.

gambar saya ngn my hubby akan saya upload later k.
sebab gambar pada die. hihi.
banyak tau. lalala.









Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

cuti-cuti : PERTH Day 2 - Busselton Jetty & Bunbury

assalammualaikum. sambungan cerita tentang bercuti lagiii. hahaaha oh yaaaa. percutian kami ni 5hari 4malam. agak singkat sebenarnya nak menerokai daerah Perth ni. tak dapat nak ke selatan Perth. situ lagiiii cantik dan tenang. next time laaaa. tunggu anak dah besar dulu. nanti repeat balik datang sini hahahaha. hari ke-2 pukul 5 pagi dah gerakkkkkk. sampai sana 7pagi lebih. kami menuju ke Busselton  situ femess dengan jetty. memang cantikkkkkk. ada kereta api pendek jugak.  $12 adult cuba convert? tapi agak mahal la bagi banyak family besar ni. so, tak naik laaaa. tangkap gambar sudaaahhh. hahaha.  ini laaahhh homestay kami! sangat selesa. cantikkkkk. kami pilih AYESHA HOUSE . acik hally sangat baaaiikkkkkkk. rumah ini milik orang Malaysia so, selesa la nak memasak semua. menuju ke Busselton la kitaaaaa. perjalanan dalam 2jam lebihh. jalan clear, tenang. aaahhh. semua tenang laaaaaah. hehehe.

cuti-cuti : PERTH Day 2 - Mandurah & Kings Park

assalammualaikum. kita sambung cerita cuti lagi. jangan bosan yeee? banyak part lagi ni. hahahaha. settle pergi Busselton dan Bunbury, kita ke Mandurah pulokkkk. kita naik cruises. tengok ikan dolphin. hahahaha excited la jugak bila datang sini. yela, selalu tengok dalam tV aje ikan tu. tapi tak berapa banyak la ikan. ikan malu-malu. naik cruises ni $28 untuk dewasa. sambil tengok ikan, dapat jugak tengok rumah mewaaahhhh. perrghhhh. setiap rumah ada private boat masing2 kayoooooo. tenang sangatttttt. eeehh. nampak dah ikan dolphin. memalu lak diaaaaaa. hai handsome mama! budak kena ikat dalam boba. hahahaha kesiannn dia. dah settle tengok ikan, kita menuju ke Kings Park pulokkk. tengok pemandangan bandar Perth. Subhana Allah, cantikkkkk sangaaattt. pandang dia kita boleh golek-golek. buat cerita hindustan pon boleh. hahahaha BERSIH sangaatttt. view dari atas. enc

Selamat Hari Raya 2020!

2020 family raya  assalammualaikum. lama betul tak sentuh blog ni. maklumlaaaah, dah tua ni makin malas pulak nak update. nak2 sekarang update instagram jeeee senang. hahahhaa. tu je la kot, permulaan tahun 2020 ni. nak update lagi tunggu kerajinan. hahaha.