Langkau ke kandungan utama

kamu suda tua. haha.

hepi besday to youuu bazilah.
suda tua da kau. hehe.
welcome to 20.

xdapat la celebrate besday kau.
kau da final exam da. gud luck la yooo.
=D

pas bis final baru aku belanja kau. hehe.
no hadiah laa. duit xdo.
belanja air buleh laaa. haha.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

hello March!

assalammualaikum semuaaaa. lama betul tak update blog kesayangan ni. hehehe maklumlaah, tak tahu nak cerita apa. sempena bulan March ini, usia ku telah meningkat 1 angka. terasa tua betul. hahaha. today i'm officially 27. 3 tahun lagi nak tukar 3 series. sobsobsob semoga diusia ini akan lebih berjayaa dan dimurahkan rezeki dalam kehidupan ku. moga tahun depan boleh tambah anak ke 2 pulak. hahahahaha selamat ulangtahun kepada kuuuuuu.

jom tambah trafik blog!

jom join segmen ni. ;) nak join? klik saje gambar. ;)

jom tambah follower

jomm join segmen ni. mari kita tambah follower. hehe. ;)