Langkau ke kandungan utama

senang betul soklan ujian tadi. huhu

tajuk diatas tuh ayat perli yee.
maksud sebenarnye lain.
bukan la senang pon.
payah jugakk. huhuhu.
aiyaakkk. da la petang tadi kelas bergabung.
DKA6A dan DKA6B.

aiyoooo. sume pakat tiru ok.
satu dewan kuliah tuh buka buku.
en. fawi lak, leh rileks, and cakap dengan tepon.
macam bagi peluang jeee.
siap cakap lagi, saye tahu korang akan tiru.
tuh la saye buat soklan yang xde jawapan dalam buku.
huhu.
tapi ape kami pedulik, selak je la. da la xstdy ape benda kan. haha.

soklan die agak xpaham die nak ape. huhu.
sebenarnye ade jawapan nyee.
nak mencari nye penat.
yela. penat selak buku. haha.
berpeluh tangan dennn.
=D


ish2. ape la.
da semester 6 pon perangai macam nihh.
haha.


kepada en fawi, sila la bagi markah tinggi ckett.
haha.
kang dapat pelempang kanggg.
=D



Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

hello March!

assalammualaikum semuaaaa. lama betul tak update blog kesayangan ni. hehehe maklumlaah, tak tahu nak cerita apa. sempena bulan March ini, usia ku telah meningkat 1 angka. terasa tua betul. hahaha. today i'm officially 27. 3 tahun lagi nak tukar 3 series. sobsobsob semoga diusia ini akan lebih berjayaa dan dimurahkan rezeki dalam kehidupan ku. moga tahun depan boleh tambah anak ke 2 pulak. hahahahaha selamat ulangtahun kepada kuuuuuu.

jom tambah trafik blog!

jom join segmen ni. ;) nak join? klik saje gambar. ;)

jom tambah follower

jomm join segmen ni. mari kita tambah follower. hehe. ;)