Langkau ke kandungan utama

dimana kau air? huhuhu.

salam readers. =))

dalam minggu ni, asyik xde air aje.
aishh. susah la macam ni.
air xde sejak hari selasa.
pas tu esok nya ada, tapi bila malam je air xnaik.
sampai la hari berikutnya. huhuhu.

nak buang air susah, nak mandi lagi la susah.
nak basuh baju pon susah.
dah berbukit da baju.
huhu.

asal la air tetiba xde.
xsukenyeeee.
ni rasa nak balik ni.
tapi nak balik awal xboleh. ade keje kene siap kannn.
huhuhu.



pihak U, tolong la repair paip mana yang bocor tuuu.
susah la macam ni!
huhu

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

hello March!

assalammualaikum semuaaaa. lama betul tak update blog kesayangan ni. hehehe maklumlaah, tak tahu nak cerita apa. sempena bulan March ini, usia ku telah meningkat 1 angka. terasa tua betul. hahaha. today i'm officially 27. 3 tahun lagi nak tukar 3 series. sobsobsob semoga diusia ini akan lebih berjayaa dan dimurahkan rezeki dalam kehidupan ku. moga tahun depan boleh tambah anak ke 2 pulak. hahahahaha selamat ulangtahun kepada kuuuuuu.

jom tambah trafik blog!

jom join segmen ni. ;) nak join? klik saje gambar. ;)

jom tambah follower

jomm join segmen ni. mari kita tambah follower. hehe. ;)