Langkau ke kandungan utama

penatnyeee.

salam readers. =))

i just came back from Singapore last nite.
sangat enjoy berjalan kat sana.
best la jugak.
negara dorang cantik and tersusun.
bangunan pon tinggi-tinggi.


tapi yang xbest nye, barang sana semuanya mahal!
huhu.
xde duit nak makan kat sana. rasa macam rugi je bila makan.
yela, jika nak dibanding kan kat Malaysia ni, berganda-ganda harga makanan dorang.
xmampu den.
i tukar duit pon dalam RM100.
dapatlah dalam 42 dollar.
sangat sikit.
huhu.

nasib baik semalam bawak bekal. cukup la makan sandwich.
janji isi perot kan.



kaki pon da sakit-sakit ni.
banyak berjalan. huhu.



tapi yang best nye, tengok Songs of the Sea.
sangat cantikkkk.
sangat colourful.


okay la.
nanti i update tentang gambar kat sane pulak ye.


babai.
=)

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

hello March!

assalammualaikum semuaaaa. lama betul tak update blog kesayangan ni. hehehe maklumlaah, tak tahu nak cerita apa. sempena bulan March ini, usia ku telah meningkat 1 angka. terasa tua betul. hahaha. today i'm officially 27. 3 tahun lagi nak tukar 3 series. sobsobsob semoga diusia ini akan lebih berjayaa dan dimurahkan rezeki dalam kehidupan ku. moga tahun depan boleh tambah anak ke 2 pulak. hahahahaha selamat ulangtahun kepada kuuuuuu.

jom tambah trafik blog!

jom join segmen ni. ;) nak join? klik saje gambar. ;)

jom tambah follower

jomm join segmen ni. mari kita tambah follower. hehe. ;)