Langkau ke kandungan utama

new semester begin!

salam reader. =)

now i'm at UTHM.
finally.
sampai pagi tadi. dalam pukul 10 macam tu.
sedih tinggalkan my family. huhuhu.

yang tak best nya, bilik kat hostel ni tetap sama.
i ingatkan boleh lah pindah bilik lain.
bilik yang bawah sikit ke.
ni tak, kena naik balik tingkat yang atas. huhu.
penat okay angkat kotak. berat pulak tuu. huhu


esok kelas telah mula.
am i ready yet?

huh. belum lagi sepenuhnya.
sebab tak puas cuti.
boleh tak macam tu? haha.
sampai bila nak puas kan kalo macam tu. hehe.


okay,
kebanyakkan U akan mula belaja esok kan?
selamat belaja kepada semua!


sem ni i nak study rajin-rajin.
nak dapatkan dekan.
mesti!


=)

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

hello March!

assalammualaikum semuaaaa. lama betul tak update blog kesayangan ni. hehehe maklumlaah, tak tahu nak cerita apa. sempena bulan March ini, usia ku telah meningkat 1 angka. terasa tua betul. hahaha. today i'm officially 27. 3 tahun lagi nak tukar 3 series. sobsobsob semoga diusia ini akan lebih berjayaa dan dimurahkan rezeki dalam kehidupan ku. moga tahun depan boleh tambah anak ke 2 pulak. hahahahaha selamat ulangtahun kepada kuuuuuu.

jom tambah trafik blog!

jom join segmen ni. ;) nak join? klik saje gambar. ;)

jom tambah follower

jomm join segmen ni. mari kita tambah follower. hehe. ;)