Langkau ke kandungan utama

jamuan kecik-kecik ;)

 assalammualaikum semua.

sepanjang 5 hari tak ada internet dekat rumah.
memang bosan giler la.

sebab apa tak de internet?
sebab pihak tnb tengah buat pemasangan kabel baru dekat kawasan kampung-kampung ini.
huhu

okay.
pada hari isnin adalah buat sedikit jamuan.

jamuan hari jadi.

tak ramai pon.
geng-geng yang rapat je.

huehue.

sambut birthday untuk 3 orang.
tu yang buat jamuan ni.
hehe.

sangat seronok.
makan kek, makan bihun dan ayam KFC.

yummmy.
hehe.

kek adalah dari secret recipe.
memang sedappppp.
;p

ini la tukang event tuuu.
kak sya.
tenkiuuu jempot. dapat jugak makan free.
hehehe,

kamiii.
;)


 tangkap gambar duluu sebelom pulang

hehe.

gambar banyak.
tapi malas nak edittt.

;p










Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

hello March!

assalammualaikum semuaaaa. lama betul tak update blog kesayangan ni. hehehe maklumlaah, tak tahu nak cerita apa. sempena bulan March ini, usia ku telah meningkat 1 angka. terasa tua betul. hahaha. today i'm officially 27. 3 tahun lagi nak tukar 3 series. sobsobsob semoga diusia ini akan lebih berjayaa dan dimurahkan rezeki dalam kehidupan ku. moga tahun depan boleh tambah anak ke 2 pulak. hahahahaha selamat ulangtahun kepada kuuuuuu.

jom tambah trafik blog!

jom join segmen ni. ;) nak join? klik saje gambar. ;)

jom tambah follower

jomm join segmen ni. mari kita tambah follower. hehe. ;)