Langkau ke kandungan utama

idea wedd : pelamin rumah ;)

memandangkan, 
majlis nanti buat dekat rumah.

so, kita beralih arah untuk mencari pelamin rumah.
hehe.

sebelum ni i cari pelamin dewan.
;)

pada i nanti, pelamin mau simple.
dan nampak mewah dalam gambar. 

and semua warna baju boleh masukkk.
hehe.

jomm kite tengok pilihan pelamin.
hehe.

1.


2.


3.


4.



nanti nak mintak bridal buat macam inii.
;)

sukeee sangat pelamin macam ni






credit to weddings galore fB and sweettouch gallery.
;)




Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

hello March!

assalammualaikum semuaaaa. lama betul tak update blog kesayangan ni. hehehe maklumlaah, tak tahu nak cerita apa. sempena bulan March ini, usia ku telah meningkat 1 angka. terasa tua betul. hahaha. today i'm officially 27. 3 tahun lagi nak tukar 3 series. sobsobsob semoga diusia ini akan lebih berjayaa dan dimurahkan rezeki dalam kehidupan ku. moga tahun depan boleh tambah anak ke 2 pulak. hahahahaha selamat ulangtahun kepada kuuuuuu.

jom tambah trafik blog!

jom join segmen ni. ;) nak join? klik saje gambar. ;)

jom tambah follower

jomm join segmen ni. mari kita tambah follower. hehe. ;)