Langkau ke kandungan utama

happy anniversary yang pertama :)

assalammualaikum semua.
:)

alhamdulillah, sudah setahun usia perkahwinan kami.
banyak lagi cabaran akan datang ni.
:)

tahun ni tak dapat sambut ulangtahun. sebab masih berpantang.
mana boleh makan sedaapp.
huhuhu.

tak apa, boleh postpone bulan 12 nanti yaaa.
hahaha.
time tu dah boleh makan macam-macam dahh.

dugaan berpantang time raya ni. telan air liur je lah tengok orang makan sedappp.
sobsobsob.


happy anniversary encik suami.
tenkiuuuu menjadi suami yang penyabarrr.
hikhikhik.

love youuuu.
ammar love you too.
:)


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

hello March!

assalammualaikum semuaaaa. lama betul tak update blog kesayangan ni. hehehe maklumlaah, tak tahu nak cerita apa. sempena bulan March ini, usia ku telah meningkat 1 angka. terasa tua betul. hahaha. today i'm officially 27. 3 tahun lagi nak tukar 3 series. sobsobsob semoga diusia ini akan lebih berjayaa dan dimurahkan rezeki dalam kehidupan ku. moga tahun depan boleh tambah anak ke 2 pulak. hahahahaha selamat ulangtahun kepada kuuuuuu.

jom tambah trafik blog!

jom join segmen ni. ;) nak join? klik saje gambar. ;)

jom tambah follower

jomm join segmen ni. mari kita tambah follower. hehe. ;)